salut

care aveti timp, rabdare si dorinta de a castiga niste bani, o cunostinta m-a rugat sa caut pe cineva care sa o ajute sa isi foloseasca Fedora. Activitati uzuale, nimic deosebit, dar "stie" doar Windows si vrea sa foloseasca integral linux. partea de inceput am facut-o eu (poate sa editeze un text, mail, web si sa asculte muzica) dar pentru restul nu am timp.
repet ca se plateste.
este in Bucuresti, in centru.

daca sunteti interesati dati email la mariana.gusita arond gmail punct com

--
ghrt

Foarte interesantă ideea!

E vreo problemă dacă dau anunţ pe un site cu chestia asta? S-ar putea să
fie nişte oameni interesaţi ;)