On 1/16/07, Vali Dragnuta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Altfel, cu ce incurca squid?

Pentru ca el vrea sa scaneze si traficul de torenti, dc++ si alte
asemenea aplicatii care imbunatatesc productivitatea.

N-a zis nimic de torenti , dc++, streaming si alte rahaturi.
A zis doar 'ceva in liniile lui websense..', iar formularea mi s-a
parut extrem de nefericita.
Defineste naibii problema daca vrei un raspuns clar, ('vreau ceva care
sa faca X,Y si z si sa nu faca A, B si C'). Eu de exmplu nici nu
auzisem de websense (si or mai fi o droaie de produse de genul asta)
si bag mina in foc ca multi de pe lista nu au auzit. Si am avut putina
bunavointa sa dau un google sa vad ce face super-solutia aia, dar e
absurd sa ceri pe lista sa iti gaseasca altii produsul free sau
open-source care face ce face alalalt si nici macar sa nu precizezi ce
features folosesti si de ce nu te mai coafeaza celalalt...nu crezi?
Dar cum ziceai, tine de netiquette.

ender