Bai fratilor, de unde a plecat discutia si unde a ajuns.
Vreti sa reformulez? Nu se pune problema de metropolitane si alte dastea.
Vreau doar atat sa am un lnx cu 2 wan si un lan. Care sa mearga in paralele
astfel inacat daca o sa cada unul sa ramana celalalt si sa fac
redirectionare pe un port oarecare pe ambele wanuri. Nimic mai mult. Nu este
pentru o retea de cartier ci pt o aplicatie in cadrul unei firme.