On 2/5/07, Sebastian Antonescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Am inteles. O sa va trimit in cateva zile un prospect de prezentare de
> la P.U.L.A. noastra (Partidul Unit al Linuxistilor Anonimi) cu cateva
> sfaturi despre cum va puteti proteja de procese in privinta folosirii
> Linux. Pe scurt, pot sa preiau eu (prin compania mea) orice
> responsabilitate, dvs. veti fi doar utilizator al licentelor pe care
> eu vi le voi vinde, cu un pret modic. Eu nu voi face nici o vizita in
> USA, deci nu ma afecteaza.

Nu cred ca este posibil asa ceva. Oricum, apreciez oferda dumneavoastra "calda".

Placerea este de partea noastra, intotdeauna ne bucuram cand avem pe
cineva nou de luat in P.U.L.A. (Partidul Unit al Linuxistilor
Anonimi).

> Asa cum am spus, va putem instala o versiune de incercare de 15 zile,
> urmand ca dupa expirarea acesteia, daca sunteti multumit si doriti
> programul, sa negociem (in functie de numarul de licente),
> licentierea.

Domnul Parhon Mituc parca a precizat ca sunt "Free" si a dat si niste
link-uri. Cum le puteti dvs vinde?

Nu vindem software-ul, ci serviciile. Dar sunt convins ca un
businessman desavarsit ca dumneavoastra stia asta deja.

> Implementarea unui sistem de fisiere (de exemplu ext3) este gratuita
> impreuna cu orice alta licenta de la compania mea. Separat, putem
> negocia - estimativ ar fi 1000 Euro / ora, timp estimat de
> implementare 25 minute / calculator, dar asta poate varia si daca
> aveti foarte multe date poate urca pana la cateva ore. Mai bine
> discutam cu datele in fata.

Destul de scump. Probabil aceasta este explicatia raspandirii atat de
limitate a Linux-ului in companii. Pacat, daca faci abstractie de
comunism, fanaticism, crima si furt de surse, are potential.

Din pacate avem cheltuieli destul de mari cu avocatii. ATENTIE! Cei
care lucreaza cu preturi mult mai mici sunt clar sub pretul pietei si
va asumati un mare risc, in caz de "ceva" o sa fiti probabil
descoperiti si tarati in cine stie ce procese. Ganditi-va la
serviciile noastre ca la un fel de RCA pentru Linux. Doar noi va putem
proteja perfect interesele. Mergeti inainte doar cu P.U.L.A. (Partidul
Unit al Linuxistilor Anonimi)!!!

Ovidiu Constantin
Activist de rangul 3b
Partidul Unit al Linuxistilor Anonimi (P.U.L.A.)

--
Sebastian Antonescu
CTO, Companie Anonima