Sebastian Antonescu wrote:

> Nu cred ca este nevoie sa ajungem la insulte. Ma asteptam ca acest
> forum sa fie plin de estrogen (utilizatorii Linux-ului sunt acuzati de
> fanatism/comunism) dar nici chiar asa. Acest dramatism de 2 bani nu
> este folositor nimanui.

Dumneavoastra tineti cont ca ati insultat comunitatea RLUG prin modul de
exprimare complet acuzativ folosit in primul mail pe care l-ati dat pe
lista.

> Il folosesc deja, cautam doar o alternativa la upgrade-path-ul
> XP->Vista. Nu consider Windows GOOS. Incercam doar sa ma informez
> asupra Linux-ului.

Intrebi, nu acuzi.

> Incep sa cred ca "fanatismul" cu care sunt descrisi utilizatorii de
> Linux este destul de adevarat. Nu este nevoie sa ma insultati daca nu
> aveti nici un argument constructiv. Am mai spuso, si repet: nu am de
> unde sa cunosc aceste lucruri. Imi cer scuze daca intrebarile mele
> v-au deranjat. Intentia mea a fost sa aflu pareri "first-hand" de la
> persoane care se presupune ca au lucrat cu acest Linux.

Spre deosebire de dumneavoastra, eu vorbesc si scriu corect in limba
romana. Cand v-ati inregistrat pe aceasta lista, ati avut curiozitatea
sa cititi regulile liste? Cred ca nu. Nimic din ceea ce intrebati aici
nu e nou si veti gasi cu google. Pe windows stiti sa folositi google?

> Voi folosi Windows in continuare, dar voi continua sa explorez si alte
> optiuni.

Nu va pot opri.

> Cred ca ar trebui sa imi cereti mie scuze, si forum-ului.

NU E FORUM. E O LISTA DE DISCUTIE.
Scuzele mele, nu imi castig existenta din implementare de solutii pe
Linux decat de vreo 4 ani de zile. Sunt nou in acest domeniu fata de
multi altii de pe aceasta lista. Fata de acei oameni si fata de oamenii
care raspund coerent la o intrebare coerenta, imi cer scuze pentru ca
trimit reply-uri cu raspunsuri pe tema data. Fata de dumneavoastra nu am
ce scuze sa imi cer. Fiind CTO, nu aveti nevoie de scuzele mele. Poate
doar, macar de MCSE. Macar asa, veti sti, macar pe Windows despre ce
vorbiti.