Din păcate felul în care sunt prezentate opiniile dumneavoastră vă
descalifică. Vă descalifică prin faptul că sunt fundamentate pe genul de
FUD (Fear, uncertainty, and doubt,
http://en.wikipedia.org/wiki/Fear%2C_uncertainty_and_doubt ) pe care
nici măcar Microsoft nu mai îndrăzneşte să îl folosească. Dacă
într-adevăr exprimaţi opiniile unei firme de consultanţă, şi i-aţi
plătit pentru a face cercetări pentru dumneavoastră, atunci puteţi fără
nici o problemă să îi daţi în judecată şi să vă luaţi banii înapoi.

Din pacate, trebuie sa repet pentru a nu stiu cata oara: consultantul
doar a sugerat Linux, eu am decis sa explorez aceasta idee. Nu este
nevoie de drama. Inca.

   Al doilea lucru care vă descalifică este faptul că v-aţi ales un nume
fals. Vă sugerez să vă căutaţi numele şi să-l regăsiţi în contextul
firmei la care lucraţi.

Imi pastrez dreptul la anonimitate. Daca ati urmarit schimburile de
mesaje, veti intelege de ce.

   Sunt sigur că nu înţelegeţi foarte multe despre procesul de
dezvoltare de software. Iar Linus (fără x, pentru un om cu răspunderea
ta ar fi bine să-ţi pui în ordine partea cu numele) nu este "malevolent"
( http://en.wikipedia.org/wiki/Linus_Torvalds ) ci 'benevolent'. Încă un
punct care vă descalifică.

O greseala nevinovata. Imi cer scuze. Nu sunt o autoritate in materie.

   Comparaţi sistemele de fişiere, nu oamenii din spatele lor. NTFS are
mai mult sînge pe mîini decît Hans Reiser, dacă mă întrebaţi pe mine. Şi
din nou, crima lui Reiser nu e dovedită. (vă sugerez să aşteptaţi
verdictele proceselor).
   Cît despre sistemele de fişiere, şansa să folosiţi reiserfs e destul
de mică. Vă sugerez ext3 - acesta e folosit de majoritatea
distribuţiilor ca sistemul de fişiere stabil. De asemenea, pentru
performanţe sporite, XFS este o soluţie.

Multumesc, voi incerca.

--
Sebastian Antonescu
CTO, Companie Anonima