Neatza

Se da urmatoare situatie:

NSP1 NSP1 NSP3 NSP2 (metro) (extern) (extern) | |(BGP) |(BGP) |(BGP) | (BGP) | | | | Router 1---------Router1-1 Router 2 | |
       |--------Router VPN1--------------------Router VPN2-----|
| | ------ -----

Router 1 si 2 au cate-o sesiune de BGP deschisa cu NSP1 si NSP2,fiecare anunta calse diverite catre provideri, se doreste ca Router2 sa primeasca de la Router1, doar routele de Metro(s) sau prin Router 1 sa se anunte doar pe metro clasa din Router2 nu si in extern. Precizez ca cele 2 routere fac parte din acelasi AS number, air fiecare clasa are cate un route-object separat la RIPE, de preferabil ca intre ele sa se ruleze iBGP Dupa ce am configurat sesiunea de iBGP, pe Router 2 primesc routele de pe Router1, pe Router1 anunta clasa originata de Router2 si acum apare problema, in momentul in care sesiunea devina activa, in tabela de routare din kernel am doar tabela de la NSP2, desi in sesiunea de BGP apar ambele tabele de routare si in anumite cazuri prefera ca ruta via Router1 si nu face browsing pe paginile de extern. Clasa originat de Router2 este anuntata in BGP doar de Router1, nu si de Router1-1(care tine legatura pe extern)

Unde gresesc?

PS. Un traceroute din extern catre clasa originata de Router 2, se duce via NSP1, desi ar fi trebuit sa se duca via NSP2, iar un traceroute din clasa originata de Router2 catre extern se duce OK