Salut!

Aveti careva experiente placute/neplacute/neutre cu asa ceva? Aparent ele ar trebui sa mearga cu driverul dl2k din kernel. Pe mine ma intereseaza o legatura pe un cablu cross intre un laptop si un desktop, probabil cel mai mult se vor cara 300Mbps pe acolo, deci daca vreti sa-mi faceti recomandari ramineti in aceeasi gama si nu-mi amintiti ca intel e1000 ruls pentru ca stiu, eventual cu 4 porturi, eventual sa-mi iau si 3 switchuri terrabit layer3 si sa fac si 8 vlanuri pentru cele 2 pc-uri.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless