> Atunci un restore dintr-o sursa da backup situata mai "aproape" s-ar fi
> justificat. Iar gresesc? :)

Io zic sa nu aberam la modul "norocul a fost cu cei curajosi", nu mi se
pare deloc ca e cazul aici. Disaster recovery pentru un *mirror* de ftp
este destul de limpede cum se poate face.

Poate ai insa tu o solutie cost-effective (vis-a-vis de beneficiile
aduse in cazul asta) pentru backup off-site. Fara sa calculez cat
ar costa storage-ul, 4T mutati pe o conexiune de 100Mbps dureaza tot
fo' 14 ore...

Diablo a reusit sa repare ala mai mult decat onorabil, zic io. Pentru
care, ii si multumesc.

Matei