On Friday 23 March 2007 20:56, Florin Popovici wrote:

> E avantajul miriadului de informatii, de pareri, de comentarii etc pe
> o anumita tema ("relativity theory", sau, de ce nu, "rascoala de la
> 1907"). La oras dai o fuga la vreo biblioteca, ai un vreun prof
> cat-de-cat pe care sa-l intrebi, ai 100+ posturi TV (Discovery
> Science) la care sa-ti pierzi noptile.
>   La sat n-ai biblioteca, nu prea stii cum sa ajungi la aia din oras,
> si dac-ai sti parintii nu ti-ar da bani de stricat "pe la oras", profu
> de fizica sau istorie e un betivan, la TV ai 10 posturi din care 4 cu
> muzica etno, colegii de clasa se uita la tine cu priviri bovine cand
> [...]

Bun asa, deci decat OLPC poate ca ar trebui sa se imbunatateasca accesul la
canalele standard de informatii, ie mai multe canale TV, mai multe ziare,
biblioteci mai bogate, etc.

Banuiesc ca ideea cu OLPC-ul ar fi ca e mai simplu sa le dai niste device-uri
si sa uiti de ei decat sa incerci sa schimbi lumea.

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
GPG : http://dizzy.roedu.net/dizzy-gpg.txt      WWW: http://dizzy.roedu.net