Am instalat pe un server FSC un Ubuntu Server (6.10) . Ceea ce nu-mi sta in fire, eu fiind slackware user, dar mi s-a solicitat in mod expres, iar eu nu fac discriminari.

Chiar in momentul in care a inceput sa copieze pachetele mi-a spus ca nu vede CD-ul ( de pe care de altfel pornise). Pana la urma si in criza de timp fiind, am pornit instalarea cu un kernel de slackware, si, culmea, instalarea s-a finalizat cu bine.

Acum insa, problema a ramas aceeasi: cu kernelul lui original (2.6.17-10-386 ) nu vede CD-ul. In rest totulmerge minunat, dar CD-ul nu apare nici ca /dev/cdrom. dar nici ca /dev/hdx . De fapt e un dvd, dar e IDE si nu are nimic special.

Ati mai patit asa ceva? E un bug sau un feature? :)

This mail was scanned by BitDefender
For more informations please visit http://www.bitdefender.com