Cea mai faina solutie e un tuner extern, n-ai treaba cu driverele.
Singura limitare la modelul pe care il am eu care are PIP e ca pentru
a folosi acest feature trebuie ca rata de sincronizare  sa fie de 60
HZ, dar la LCD-ul pe care il am asta nu e o problema.
E drept ca si tunerul e aproape dublu la pret, dar merge si fara
coampa pornita. Did I mentioned no fucking drivers?
Iaca si cateva modele:
http://www.shopit.ro/componente-pc/tunere-tv/filtre/interfata-vga/
Eu am AverTV box. Iar solutia LCD de 19 la 7 meleoane si tuner extern
la 1.5 - 2.5 bate orice teveu lecedeu (de la 20 de meleoane in sus,
sau cel putin 15 daca prinzi o oferta de pasti).

Ender.