Multam mult de raspunsuri, am aplicat metoda cu cache_peer, incarcarea e
decenta(cam 30% CPU), si am si redundanta pe http cel putin(dupa FAQ de
la squid - am vazut si varianta cu policy routing...dar mi sa parut mai
complicata, cel putin pt. mine, si nu imi asigura redundanta...sau asa mi
sa parut, nu sunt guru pe policy routing).