On 4/18/07, andra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
1. o sa fie cu linux si samba serverul acela
2. dep freezeee ... nooo
3. acum sap la subversion
4. exsita orice acum pe sistemele acelea - inclusiv dvd-RW/floppy/usb/...
5. un doberman se baga destul de usor in contabilitate- alias agentie de
paza serioasa

va spun maine ce am rezolvat

Da' eu tot nu inteleg de ce nu incerci sa recuperezi din date?! Ce
file system e?

multumesc baieti

On 4/18/07, Sabin Iacob <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> acad,
>
> sa inteleg ca e windows... check out deep freeze in cazul asta, e "za
> shit" (TM)

> mai exista floppy?

> asta e ceva mai greu...

> ... care o sa fie Linux cu samba, ca sa pastram oarece legatura cu
> topicul listei, nu?

> modificate.
>
> sau, cum sugera un colistas, poate folosi un version control system ca
> subversion sau bazaar-ng

> chestiile de politica... nu poti rezolva totul din hardware, in mod
> [...]

andra

Let's agree to respect each other's views, no mater how wrong yours may be.