Salut,

E frumos, e vineri si se apropie 1 mai, si eu dau cu echipamente de pamant cand, probabil ar trebui sa dau cu mine.
Nu imi place ipsec, dar ma vad nevoit sa-l folosesc.

Se dau:
- un linux cu openswan
- un dlink 804hv

Se cere un vpn intre acestea. Pana acum, am ajuns la o chestie cel putin ciudata. Totul porneste ok, nu vad erori (dar fiind nou in spectrul ipsec, poate nu le caut eu unde trebuie).

In spatele Linux-ului: 192.168.0.0/24
In spatele Dlink-ului: 192.168.1.0/24

Problema, cu care sper sa ma puteti ajuta, este ca:
- Ping dinspre Dlink spre 192.168.0.0/24, orice ip alive, merge
- Ping dinspre Linux spre 192.168.1.0/24, orice ip alive, nu merge

La ora asta incerc sa-mi dau seama daca gresesc eu ceva sau daca echipamentul ala face nat si pentru vpn ceea ce ar fi, cel putin ciudat.