On Friday 11 May 2007 11:47:53 Andrei Pascal wrote:

> Iar dacă vreun asemenea "potent" e prin zona, ar fi bine să ştie că
> Dizzy este un om care nu vorbeşte în necunoştinţă de cauză şi care a mai
> şi contribuit cu ceva la comunitatea open source. Deşi îl cunosc, nu pot
> spune că-mi este prieten - în sensul complet al cuvântului - dar are
> cunoştinţe cel puţin solide în ceea ce priveşte calculatoarele şi Linux
> (cunoştinţe care le depăşesc pe ale mele). Asta nu înseamnă că de acum
> îl trec pe lista neagră că e mai deştept decât mine, ci dimpotrivă. Dar
> e alegerea fiecăruia să înveţe să fie modest şi să progreseze sau să
> [...]

Andrei, ala pare un forum intretinut de copii de gradinita. Nu inteleg ce
naiba cauta dizzy pe acolo si nici nu inteleg cum de personaje de calibrul
vostru va bateti capul ca un mucos i-a dat ban lui dizzy pentru ca nu a
acceptat faptul ca gentoo nu merge mai repede daca faci incantatii voodoo.

--
Serghei Amelian.