DP> salutare,
DP> stiu ca era cineva pe lista care comercializa mini servere pc.
DP> mai e pe aici? ce adresa de web avea ?
DP> also, are idee cineva ce device-uri care ruleaza "un" linux
DP> se gasesc la vanzare prin romania?
DP> afara de clasicul PC si de linksysul ala?
DP> thanks.

Mai poti sa cauti embedded boards, daca nu in Romania, pe linga. Dar o
placa cu VIA Eden sau C3 la 733-800MHz se poate duce pina la 250-300USD FOB. E
drept ca ai
totul pe ea (VGA, placa retea, sunet, LCD driver, porturi de
comunicatii seriale, USB, IDE, etc.). Avantajul e ca se raceste pasiv,
se alimenteaza dintr-o singura sursa de 12Vcc (e drept 3-4A) si are
dimensiuni cam de 15x15x3cm. Iti trebuie doar o sursa si o carcasa.
Cauta SBC sau embedded board (X86-based)

Toate cele bune,
Mihai