----- Original Message ----- From: "gelusi_rlug" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Tuesday, May 22, 2007 9:26 AM
Subject: Re: [rlug] Sendmail - Deferred

poti sa faci un round robin in dns, sau balansare in scriptul ala de php/perl/ce o fi de trimis, sau ca hint cauta un patch de iptables (patch-o-matic), patch care se numeste n-th; si chiar functioneaza destul de bine (din pacate pe un singur nivel, ca tare mi-ar fi placut sa mearga pe mai multe atunci cand l-am testat/folosit)

am mai creeat alte 3 servere de relay

doar ca imi trimite doar prin primul din lista (linia din sendmail.cf DSip1:ip2::ip3) . Intrebarea e cum fac sa trimita prin cate unul cate un mail ?

M-am gandit la balansarea din DNS . Am pus ceva de genul :

IN            MX     15     ip1.
IN            MX     15     ip2.
IN            MX     15     ip3.

Ha?