> din pacate asta face ca www.sub.domain.com sa arate catre un folder diferit
> decat sub.domain.com si nu ma avantajeaza deloc, unii useri folosesc cu www
> altii fara.

nu inteleg ce nu e bine. oricum, mai pot sa adaug ca ln -s is your friend

e o multime mica de useri care vor sa aiba subdomenii. Si m-am gandit ca cel
mai simplu e un script care face un folder acolo si ei isi pot uploada datele
acolo prin diferite metode. chestia era ca sa fie accesibil si domeniul
principal.com si subdomeniile si cu www si fara. dar cred ca o sa fac 2 foldere
pana la sfarsit, asa m-am gandit si eu dar ma gandeam ca trebuie sa mai fie o
metoda cu mai putine foldere :))
     multumesc oricum ;)) links indeed.