Salut,

A reusit cineva sa seteze un server X sa functioneze cu doua display-uri
diferite pe o placa "VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile
915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller (rev 03)" care functioneaza cu
driverul i810 ?

As vrea ca monitorul pe care-l conectez pe iesirea VGA a laptopului sa afiseze
o alta imagine, deci practic sa am doua screen-uri. Partea delicata e ca
rezolutiile de pe cele 2 screen-uri sunt diferite: LCD-ul intern are
1400x1050, iar LCD-ul extern are 1280x1024.

Oricat am testat nu iese treaba de nicio culoare. Referintele pe care le-am
gasit pe internet m-au ajutat doar partial. Vineri reusisem sa afisez imagini
diferite si stabile pe cele doua display-uri, dar imi displacea faptul ca mi
se schimbase DPI-ul si arata totul mult mai mic. De atunci, ori s-a busit
ceva hardware in urma testelor ori nu mai reusesc eu sa refac setarile
corespunzatoare, cert e ca mi-a scos peri albi.

Concluzionand, are cineva mai multa experienta cu Xinerama in acest context ?

Mihai