> acu nu stiu cum sa-ti zicem, da nu e vina noastra ca tu ai job de sclav.

Nu e vina nimanui. Sclav era spus metaforic. Poate ar fi trebuit sa il pun
intre ghilimele sa se poata intelege mai bine. Orice job tinde sa devina
job de 'sclav' [multumit acum???], asta evident daca nu esti platit cu un
salariu de nimic. probabil de aici si frustrarea unora dintre noi.

> si i l-ai scris gresit. de unde putem deduce ca ai si oaresce probleme
> cu literele...

Asa de 'sclipitor' esti tu mereu sau doar cand ai scris mailul asta ai
avut o sclipire de moment? Special l-am scris gresit!

> cam de cand stiu eu lista asta nu prea s-au acceptat chestii de genul
> 'am nevoie acu de X, da n-am timp de citit documentatie si vreau sa-mi
> dea cineva pula'n'gura '

Ai dreptate. Un raspuns ca cel al lui Florin Popovici
http://www.snertsoft.com/sendmail/milter-bcc/manual.shtml ar fi fost mult
mai util decat remarcile ironice (ca sa nu spun mai mult) ale unora dintre
colistasi.

Cam de cand stiu stiu eu eu lista asta nu prea s-au acceptat chestii de
genul 'pula pizda etc si combinatiile aferente'

[ poate gresesc desi nu cred ]