----- Original Message ----- From: "Ionut EANA" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Romanian Linux Users Group" <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Tuesday, June 05, 2007 11:35 AM
Subject: Re: [rlug] Intrebare sendmail

Tu chiar crezi ca vroiam sa-mi impresionez sefii? Cum poti sa crezi asa
ceva??? Chiar nu inteleg! Tie cand ti se da ceva de facut, faci sa-ti
impresionezi sefii? Scuza-ma dar asta inseamna ca ce faci nu faci din
pasiune... ci ca esti doar un lingau!

Citat din postul al doilea :

"Dupa cum am spus nu am avut timp sa ma documentez si am un termen limita extrem de mic, adica ar trebui sa termin treaba asta pana in ora 15.30! As
fi recunoscator daca s-ar putea primi ceva de genul copy/paste."

Eu nu inteleg de ce nu ai cerut un ragaz pt a rezolva problema. Chestia asta e foarte importanta si se pare ca la noi se sare peste ea: daca ai o problema care te depaseste (momentan) de ce nu ceri o prelungire a termenului limita ?
E o rusine sa accepti ca nu stii ceva ?