On Thu, 2007-06-07 at 12:31 +0300, Catalin Bucur wrote:

> Ma bag si eu in discutia asta desi n-are legatura cu metro, dar are
> legatura cu subiectul. Nu incerc nimic fancy si care mergea fara
> probleme, dar acum ori gresesc ceva, ori e vreun bug:
>
> tc utility, iproute2-ss061214
> kernel 2.6.20-1.2952.fc6
> iptables v1.3.5
>
> Marchez pachetele:
> #iptables -A OUTPUT -t mangle -o eth1 -j MARK --set-mark 1

s/OUTPUT/FORWARD da?

pe rand. la htb-tools am procedat asa: marcat dupa bgp realms (aici ca
si criteriu ar putea figura si interfata de iesire) traficul "metro" cu
1.

In ethx-qos.cfg am facut doua clase, trafic "metro" si "extern" (in
aceasta ordine), primul cu mark 1; dst 127.0.0.3/al doilea doar cu dst
127.0.0.3.