Salut,

Fac o imagine din php in care desenez niste linii. Multe linii. Sunt 100% convins ca toate liniile se afla in graficul meu dpdv coordonate. La un anumit numar de linii (care nu am incercat inca sa il aflu), functia imageline pur si simplu nu mai redereaza. Zice ca face liniile (ca return TRUE) dar ele nu apar in grafic.
http://graph.dale.ro/
Ceva de maniera asta. Ar trebui sa apara si la stanga de mijloc. Date am, erori nu apar, scriptul nu crash-uie, de ajuns pana la capat ajunge. Am descis in paralel un fisier text in care scriu coordonatele la care desenez linie, si in el, imi apar bine mersi punctele intre care trebuie sa imi apara linii, dar ele nu apar in grafic. Orice fel de idei sunt bine venite.

axl