Hello Drin,

Friday, June 15, 2007, 12:14:44 PM, you wrote:

> Imi poate da cineva o sugestie de material ce poate fii folosit ca filtru de
> praf  ?
> Eventual si unde il pot gasi ?

> Vreau sa il folosesc sa acopar intrarea la o sursa ATX ( unde are un
> ventilator
> mare de 12 cm ) pentru ca este colectoare de praf si se curata cel mai greu.

> Astept pareri, sugestii !!!

UNU: in general ventilatoarele de la surse "SCOT" aer din carcasa
DOI: poti folosi o bucata de burete subtire la fel ca filtrul secundar
de la aspiratoare.

PROPUNERE\: incerca sa astupi gaurile carcasei si sa faci o fanta prin
care sa lasi aerul sa intre in acelasi timp sa pui pe aceasta filtrul
pe care il vei construii. sa ai grija de dimensiunea fantei deoarece
aceasta trebuie sa fie mai mare decat cea prin care iese aerul
dinsursa. sa ai grija si la localizarea fantei pentru a obtine
curentul de aer dorit in interiorul carcasei
bafta

--
Best regards,
 Milar Ioan Sebastian