On Wednesday 20 June 2007 09:24:16 [EMAIL PROTECTED] wrote:
>   Are careva dintre voi o documentatie buna despre subj? Eu am incercat :
>
> http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=280702 (si altele)
>
> si nu mi-a iesit.(Dupa documentul de mai sus a mi-a iesit  pana la
> inclusiv crearea contului de masina pe serverul AD)
>
>  La wbinfo –g, respectiv wbinfo –g, nu-mi apare nimic!

Pai cred ca cea de pe site-ul oficial SAMBA e OK.

ai facut setarile in nsswitch.conf?

In plus, daca ubuntu nu are PAM (desi cred ca slack e singura distributie care
nu are :)  )   va trebui sa ai userii in /etc/passwd ca sa poata face maparea
accounturilor.  La mine asta a fost singura problema, la un moment dat
winbindd foloseste PAM nu mai tin minte din ce motiv.

This mail was scanned by BitDefender
For more informations please visit http://www.bitdefender.com