Peace Listashi,

Incerc inutil si in zadar sa download-ez Fedora 7. Am facut "progrese" :-(
Am dowload-at iso-ul de 4(patru) ori de pe locatii diferite, ultima oara de pe
ASTRAL,
ca "e" de-ai nostri.
De fiecare data verificat md5sum-ul la iso, niciodata nu a rezultat, cel
indicat pe site.
Ultimele doua datzi, l-am si notat: acelasi, dar DIFERIT de cel dat pe site
(!!!!!!), si care
trebuie sa fie.
Cit traiesc nu mai instalez distributie fara md5dum corect, tentativa asta
"suicida" mi-a
rasa Slackware-ul !!!

HELP, dar mai bine ajutatima cu un DVD de FEDORA 7, rezultat din iso ca lumea !!
(Locuiesc In Zalau)

Multumesc, o zi buna.