Mi-a dat si Google Trends o mana de ajutor, raportand cam cum a cautat
lumea pe internet anumite cuvinte cheie...

http://www.google.com/trends?q=postfix%2C+qmail%2C+xmail%2C+exim%2C+sendmail&ctab=0&geo=all&date=all&sort=0

xmail - clar n-a auzit mai nimeni, putina lume il foloseste
sendmail - a fost candva mare si tare dar incet incet se duce pe apa sambetei
postfix - pare cel mai cautat MTA
qmail - era candva deasupra lui exim (prin 2004-2005) dar acuma vad ca
sunt in aceeasi oala.
exim - e pe acelasi nivel cu qmail dar asta s-ar putea sa fie din
cauza ca exim au cautat si cei ce au cautat EXIM Bank.

concluzia???
am 2 incercari (pt. ca sunt 2 servere de configurat)

am sa apuc eximul de coarne si daca ma da de pamant, iau postfixul  in brate.

mersi inca odata tuturor pentru sugestii si mai ales snapshoatele de
fisiere de configurare au insemnat mult :D

daca nu era pentru sample-uri, apucam intai postfixul si apoi exim
(dar configurarea de exim mi se pare mai "human-readable" si... da,
stiu ca nu in sintaxa unui fisier de configurare sta puterea unui MTA
dar... na... tre' sa arate si frumos... probabil mi-au ramas ceva
sechele de  la multe nopti de configurari (cf-uri) de sendmail )

pe curand! :)

On 7/11/07, Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On Tue, 10 Jul 2007, Lucian D. wrote:

> am nevoie de un MTA usor de intretinut, care sa
> suporte multe domenii si multe mailuri/zi. si sa nu fie sendmail :D

        Da, ti-a ramas postfix si exim (si daca vrea neaparat mirceac si
xmail). Dar ce are sendmail, ca nu am inteles? Oricum e mai ok decit
qmail, deci orice ai folosi dupa qmail (inclusiv sendmail) nu vei remarca
decit schimbari in bine.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless

Lucian D.
www.ataraxis.ro