In caz ca ajuta cu ceva... am o problema asemanatoare pe un desktop
(nu-l am acum in fata... cu placa de sunet on-board).
Problema se manifesta in sensul ca(dupa ce am umblat prin BIOS si acum
mi-e lene sa intru inapoi) daca am un xmms si pornesc si un mplayer in
paralel, cea de-a 2-a aplicatie va avea volumul fooooarte redus (bine
ca am boxe sanatoase puse pe sistem, ca altfel credeam ca nu se aude
nimic...)

Daca am o singura aplicatie care foloseste sunetul totul e ok, se aude tare.

In caz ca nu ai rezolvat..vezi in bios ceva legat de ac97... eu
incercam sa dezactivez placa on-board, si se pare ca am dezactivat
altceva:)