Alex wrote:
Am de ales intre 2 DVD-RW-uri:
- SAMSUNG SH-S182M/BEWM care stie si lightscribe (90RON)
- Pioneer DVR-111D White fara lightscribe (100RON)

Diferenta de pret e mica si performantele date in catalog sunt similare asa ca poate ma ajutati voi sa iau o decizie:

- cum e cu lightscribe asta pe linux... stiu cdrtools/xcdroast, k3b sau alte softuri de lightscribe?

http://www.lightscribe.com/downloadSection/linux/index.aspx

- cu ani in urma pioneer era tata dvdrw-urilor. de samsung nu prea stiu nimic. sunt bune?

daca pe samsung scrie mic de tot pe undeva toshiba, e ok; altfel e posibil sa ai surprize (patit cu cdrw-uri mai vechi de la ei, nu mai erau in stare sa citeasca ce au scris cu o ora in urma)

- merita sa iau un pioneer fara lightscribe vs un samsung cu lightscribe?

n-am vazut dvd decorat cu lightscribe decat in poze, asa ca nu pot sa ma pronunt, personal nu mi se pare extraordinar de util :)