Salutare,

de ceva timp am inceput sa am mesaje de genul celor de mai jos in
syslog:

ReiserFS: warning: is_leaf: free space seems wrong: level=1, nr_items=2,
free_space=65528 rdkey
ReiserFS: md0: warning: vs-5150: search_by_key: invalid format found in
block 33708. Fsck?
ReiserFS: md0: warning: vs-13070: reiserfs_read_locked_inode: i/o
failure occurred trying to find stat data of [2 25 0x0 SD]

fsck pe md0 nu a gasit nici o problema; in momentul in care primesc
mesajele respective, orice operatie de scriere pe matricea respectiva
esueaza (write error, i/o error sau alte lucruri de genul asta)

discurile sunt bune, matricea este ok:
md0 : active raid1 sdb1[0] sdc1[1]
      143371968 blocks [2/2] [UU]

ceva sugestii? am inceput sa am din ce in ce mai multe claimuri de la
clientii de mail ( smtp error: queue file write error ).

merci,
calin