On Mon, 2007-08-27 at 08:36 +0300, Stefan CRETIOIU wrote:

> Din considerente "ideologice". Calmav nu se  supune legii achizitiilor
> publice, fiind la indemana in pemanenta, mai ales ca mai si merge ca
> lumea. Are un mare avantaj in fata bitdefenderului, ca are toata
> documentaia necesara ca sa poata fi instalat in modul dorit de
> utilizator, nu are prostul obicei de a se instala prin distrugerea
> vechilor setari. Iar pentru cei care nu sunt la curent a fost
> achizitionat recent de sourcefire, care mai detin si snort-ul. Nu face
> reclama mincinosa (introducerea unui footer care sa spuna ca mesajul
> [...]

tot respectul pentru clamav. pentru documentatie, pentru performante,
pentru cine l-a luat, pentru ce vrei tu. atrag atentia asupra unui
singur mic detaliu. nu este singurul antivirus capabil.
personal nu cred ca poti compara daca nu folosesti cel putin doua. in
paralel. altfel, comparatia ce a fost acum, ce a fost acu doi ani, pe
alt server, cu alte domenii nu este potrivita.
nu, nu iau apararea bitdefender-ului.

axl happy kav user

--
Alexandru N. Barloiu <[EMAIL PROTECTED]>
Dale Systems