On Monday 27 August 2007 14:12:31 Răzvan Sandu wrote:

> Părerea mea este că trebuie să afle cât mai mulţi, indiferent în ce tabără
> sunt. Ca să creem dezbatere, discuţii pe bloguri şi în presă, păreri... Să
> spargem, adică, tăcerea mafiotă în care a votat ASRO.

Nu cred ca va avea relevanta ce a votat ASRO. Eu imi imaginez ca astia sunt o
gasca de burtosi incompetenti, platiti gras sa putrezeasca in scaunele lor
directoriale si care au votat in viteza, ca se grabeau sa mearga la masa.

> Mă gândesc în primul rând la utilizatorii români, IT-işti sau nu - dar nu
> numai la ei.
>
> Cât despre ISO, ăia nu sunt dobitoci. Unu, nu îţi poţi compromite
> instituţia ştiind din start că adopţi un standard greşit. Doi, în ciuda
> oricărei proceduri formalizate, mi-e greu să cred că ISO va vota netulburat
> în favoarea Microsoft, cu 35.000 de oameni „legându-se cu lanţuri de gard”
> afară, în curte. ;-)

Corect, aia oricum o sa ia decizia corecta, chiar daca ne place sau nu decizia
aia. Banuiesc ca daca OOXML se dovedeste un standard viabil, nu o sa aiba aia
greturi ca afara sunt legati cu lanturi 35.000 de oameni.

> Trei, nu uitaţi despre existenţa IBM - nu există un imperiu mai mare!
> Microsoft e un simplu butic pe lângă ei. Numai IBM avea capacitatea ca, în
> câteva luni, să răscolească planeta în aşa hal - şi iată că a făcut-o! Nu
> cred că va pierde bătălia finală, chiar şi dacă votul de la 2 septembrie va
> fi favorabil OOXML.
>
> Bani mai au şi alţii, nu numai Microsoft... ;-)

De ce ar fi coruptia IBM mai buna decat cea a M$? :-)

> Răzvan

PS Esti _absolut_ sigur ca ODF e formatul de document suprem? Crezi sincer ca
OOXML e o aberatie inutilizabila? Ca banuiesc ca M$ poate sa accepte anumite
modificari daca doreste cu adevarat ca OOXML sa devina standard ISO. Si chiar
daca in septembrie va fi respins, sunt 100% convins ca pe viitor o sa mai
incerce sa faca din OOXML un standard ISO.

--
Serghei Amelian.