Am dat o gramada de date pe lista. Postul cu Am incercat.. este doar un
raspuns la o intrebare. Nu am pus in fiecare post toata istoria. Daca
vreti pot incerca sa fac un rezumat al discutiilor de pana acum.
Si da... am verificat daca am forwarding .

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://linux.bitdefender.com/