Am citit si pe pe Linux poti doar prin pinguri trimise la gw la fiecare ISP
in fiecare secunda. Pe Cisco e mult mai simplu. Ai Dialer0 pe ISP1 si
Dialer1 pe ISP2,
Apoi faci asa:

ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer0 100
ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer1 200

Dialer0 are metric mai bun deci ala e folosit daca Dialer0 pica automat
foloseste Dialer1, daca Dialer1 nu e sus il porneste.

Daca lasi:

ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer0
ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 Dialer1

atunci dai ip cef isi face load balancing intre alemandoua conexiuni. Daca
folosest oer atunci devine si mai destept.

Altfel baga ochiu aici
http://www.samag.com/documents/s=1824/sam0201h/0201h.htm

DW