On Tue, 2007-09-11 at 19:15 +1000, David Williams wrote:
> Nu cred ca o sa vezi HP/DELL/IBM/LENOVO/ACER ca va suporta toate
> sutele de
> distributii de Linux de care ai auzit si de care nu ai auzit.
>
> IBM si Linux a inceput cu DB2 cand optimizat sub Linux mergea mai bine
> si a
> decis sa suporte Linux, daca nu era DB2 nu se atingeau prea mult de
> Linux
> stai linistit.
>
> Nu vad atat zarva daca vrei Linux pe laptop pentru ca oricum nu tot o
> sa
> mearga, uite la DELL si Ubuntu. Exemplu ia un laptop pe platform
> [...]

eu vreau sa vad fglrx/nv mainstream in kernel. vreau sa vad in puii mei
tonele de drivere wireless mainstream in kernel. nu cu demoni separati
la pornire, firmware separat samd. vreau sa vad drivere acpi pt laptop
CALUMEA. mi se rupe frankly de webcam si thumbscan. BT, nu am plangeri.
asta nu are legatura cu distributia. are legatura cu kernelul care e
shared in toate distributiile. daca vendori vor sa faca ceva destept sa
ii stranga in puii mei de coaie pe ati si nvidia sau sa puna numai intel
in ele.
wtf cum poate un mplayer sa manance 1700Mhz sa rendereze un cacat de
avi. de ce nu sta cpu-ul meu cumintel la 600Mhz cum sta cand fac orice
altceva. ia ziceti-mi si mie?

support de la vendor? hmmm. eu am vreo 6 fsc celsius-uri. de la h220 la
h240. daca mie imi da fsc .config si imi zice, ai acolo setarile pentru
tot ce ai tu in laptop-ul tau (ati inclusiv), sunt mai mult decat
fericit. pt useri idioti poate sa dea si un kernel precompilat per
fiecare masina distro oriented. gen un .deb, un .rpm, un .ebuild,
un .tgz. whatever.
uite, ma duc la support la laptop-ul meu la fsc. si vad arhiva de 2.4
mega care se cheama: fsc_suse_driver_disk_smth.zip. si ce e inauntru?
e1000, r1000, sky2. in toate formatele posibile. why ? si de ce puii mei
e so suse oriented? fita de suport !!!

si alta chestie care ma calca pe nervi sunt acele utilitare binary only,
care nu fac absolut nimic. /opt/MYNAMEINUPPERCASE/. WHY ?

--
Alexandru N. Barloiu <[EMAIL PROTECTED]>
Dale Systems