On Fri, 14 Sep 2007 12:55:13 +0300 (EEST) Vlad Constantinescu wrote:

> Poate ca intr-adevar ar fi mers si  cu Fedora Core 4, dar nu am
> reusit sa-i dau de cap nici singur, nici cu ajutorul vostru

Poate e mai bine ca nu ti-a mers, fiindca FC4 e in legacy, din ce stiu,
nu mai primeste nici update-uri de securitate. Personal cred ca ai
facut o alegere buna trecand pe un distro care ofera suport pentru o
perioada mai lunga de timp.
La ora actuala, din pacate, Fedora merita doar "testata" (asta parca e
si scopul sau declarat), nu si folosita in productie, fiindca un release
are o viata destul de scurta si un admin trebuie sa se ocupe prea des
de tot ce tine de trecerea la o noua versiune (backup / upgrade /
restore / migrare setari / reinstalare aplicatii 3rd party). E multa
pierdere de timp. Sa nu mai zic ca upgrade-urile de la o versiune la
alta au avut de multe ori probleme ce duceau pana la imposibilitatea de
a incarca sistemul.

--
Adi Pircalabu