Incercat virtual iron, nu se compara cu VI3, acum ma joc cu ESX 3.5 (beta)
si e mult mai "yumee" decat 3.0.2 (nu e diff asa de mare ca intre 2.5 la 3).

Vezi ca ai performanta mult mai buna pe iscsi daca inloc de vmfs foloseti
nfs, si prin nfs sunt metode de a face file level backup direct extrasa din
vmdk.

DW