On Fri, 21 Sep 2007 18:43:25 +1000
David Williams wrote:

> Poate imi recomanda cineva o solutie. Mai exact

> Uite ce folosim noi, scuze de repost
>
> Subversion
> Tortoisesvn
> Jira
> Mindmap
>
> Programatorii folosesc Eclipse plust o gramade de tampenii dalelor
> depinde de ce fac (netbeans bla bla bla)
>
> Asta pe un dev environment care nu e productie, odata ce trebuie pus
> in productie se compileaza tot si merge in staging environment, asta
> e o replica de production environment, aici se testeaza si se face si
> [...]

Pai si aici e vorba de dev environment. Din ce imi spui tu eu imi
imaginez ca la voi lucrurile decurg cam in felul urmator. Exista la
comun subversion  de unde userii isi extrag sursele si le baga in dir
webapps din tomcat local. Le modifica/testeaza etc si apoi fac upload
la loc pe subversion. Din cand in cand apare un milestone la care
eventual se face un upload sub forma de .war pe server tomcat dedicat
pentru testare si nicidecum editare. Deci in lucrul de zi cu zi fiecare
isi testeaza sursele pe tomcat local, ori la noi toti  lucreaza pe
acelasi tomcat. A lucra in modul asta cu subversion presupune o
colaborare intre server cvs si server tomcat, astfel incat tomcat sa
ruleze pentru fiecare user versiunea lui de webapps. Ori asa ceva nu
cred ca e cazul la tine.

Am vazut pe net o chestie de genul eclipse+eclipse subversion
plugin(suclipse) + tomcat. Dar practic cred ca e exact scenariul de la
voi. In modul de lucru de la noi cred ca trebuie o conlucrare
intre tomcat si  un server cvs, lucru care nu cred ca exista.

Asa cum am spus sunt noob la java, tomcat,eclipse ,etc si e posibil sa
am o imagine de ansamblu eronata. As vrea sa stiu un lucru privind
enviromnet de la voi. In faza de development, fiecare user are
tomcat-ul lui, nu-i asa ?