Adrian Sevcenco wrote:

> nu are importantza .. daca s-a conectat cutecom-ul la 115200 inseamna ca
> merge + (din manualul de instalare)
> "To connect a console to the switch, configure the PC terminal emulator
> as a DEC VT-100 (ANSI) terminal or use a VT-100 terminal, and configure
> either one to operate with these settings:
>     •   any baud rate from 1200 to 115200 (the switch senses the speed)"

eu cind am pornit minicom-ul nu i-am dat minicom -l (pentru ansi
terminal). e posibil sa fie asta cauza neconectarii?
si de asemeni intru-cit nu pot sa setez terminalul la cutecom de asta
mi-a dat caractere neprintabile?
Folositi si alte programe pentru conectare seriala? ce imi recomandati
sa mai incerc?
Multumesc