On Wed, 2007-09-26 at 19:55 +0300, Mircea Popescu wrote:
> Am si io aceasi problema, dar nu e vina freevo-ului ci mplayer-ul e de vina
> ... si ca sa fiu mai exact directfb-ul folosit de mplayer pentru a pune
> imaginile din film pe consola. Practic, directfb-ul vede rezolutia ecranului
> mai mica decat cea reala. in cazul meu am 800x600 si el imi pune filmul in
> "fullscreen" pe 720x576. restul consolei neumplute ete acoperita cu cu
> diverse culori sau text de pe cosola care fileaza.
>
> ce versiune de directfb ai?
>
> Daca gasesti vreo solutie, as fi si io curios cum ai reusit ca am incercat
> tot ce se putea incerca.

Am rezolvat insa cu un mic compromis.

In local_conf.py am liniile astea adaugate sau modificate dupa caz:

Sectiunea Mplayer settings:

MPLAYER_AO_DEV   = 'oss:/dev/dsp'  # e.g.: oss,sdl,alsa, see mplayer
docs

MPLAYER_VO_DEV_OPTS = '-screenw 1024 -screenh 768 -fs :noinput'     #
e.g.: ':some_var=vcal'

DVD_LANG_PREF   = 'ro,hu,en' # Order of preferred languages on DVD.

DVD_SUBTITLE_PREF   = 'ro,hu,en'    # Order of preferred subtitles on
DVD.

MPLAYER_USE_WID = 0
MPLAYER_ARGS_DEF = '-screenw 1024 -screenh 768 -fs'
MPLAYER_AUTOCROP = 0
MPLAYER_SET_AUDIO_DELAY = 0

Asa am eu la sectiunea Mplayer settings si merge OK.

La screenw si screenh pui rezolutia ta .

Dupa cum spuneam este si o mica hiba , daca treci in fullscreen apasand
z si vezi filmul tot Fullscreen , cand apesi ESC ca sa iesi din film
apare o secunda Freevoul in modul windowed si apoi trece iar in
fullscreen. M a documentez si o sa vad ce mai este de facut sa nu
flicare la iesirea filmului din fullscreen.

O sa incerc sa pornesc freevo fara sa pornesc X-ul sa vad daca mai face
fite.

Vezi de asemnea distro-ul FreevoLive. ( Mandriva related )

Versiunea de directfb este 0.9.25

Numai bine !

O zi usoara.

Aygun