Am a problema cu un laptop dual boot. S-a reinstalat winxp si evident
lilo nu mai este sa booteze linux.

Laptopul nu are discheta. Are insa cd/dvd. La bootare cu knoppix se
comporta bine, dar cind montez partitia / si fac chroot pe ea nu pot
rula lilo. Trebuie sa precizez ca linuxul vede discul ca /dev/hda iar
knoppix ca /dev/sda. Am incercat sa modific lilo.conf (hda -> sda), nu
merge. Imi da mereu Fatal: /dev/hda sau /dev/sda: Permission denied.
Daca incerc sa rulez lilo cu -b face la fel, si din knoppix si dupa
chroot.

Cum sa fac sa ajung la linuxul instalat pe disc? Altcineva alte idei?

Mugurel