On Friday 05 October 2007 16:34:17 Daniel Petre wrote:
[...]

> bogdan nu e chiar asa, stiu ca asa s-ar traduce dar totusi (sunt crud,
> dar..) cat dai atita face..

Rationamentul asta e un pic eronat sau exagerat. Cand zici "cat dai atata
face" se refera de regula la bunuri ieftine, facute din materiale ieftine
(sau servicii ieftine cu mana de lucru ieftina). Cat costa frate portul 25,
ca sa faca cat dai? E ca si cum ai face o cana de calitate, pe care dupa aia
o ciobesti ca sa o vinzi ieftin.

> - abonamente mici, de fiberlink, fix exact restrictiile alea.
> - abonamente mari, de broadband, avantajele lor clare.

[...]

--
Serghei Amelian.