Tarhon-Onu Victor avea dreptate! Am fost nesimtit (desi nu a spus-o) ca am
scris problema intr-un thread care nu avea legatura cu subiectul.

Cert este urmatorul lucru. Cum am spus si in primul mail, daca dau la
www.dnsstuff.com Spam Database Lookup pe IP-ul 86.106.192.96 apare in foarte
multe liste de acolo. Nu inteleg cum se intampla chestia asta din
urmatoarele motive:

1. postfixul nu face relay decat la 127.0.0.0/8
2. nu exista squid sau alte chestii de genul pe masina

Tarhon-Onu Victor mi-a raspuns:
Dar apache-uri care ruleaza aplicatii scrise in "php&mysql" peste
care se fac sql si code injection-uri ai? Faorte bine ca ai, scapa de ele.

P.S.: si stiu sigur ca ai, se vede ca esti derutat (adica programator
"php&mysql" sau "ardministrator slackfuckin'ware" dupa cum ai trimis
mailul pe lista, ai reutilizat tu repede codul si ai dat reply intr-un
thread existent deja.

Desi exista apache/php/mysql in afara de roundcoube nu mai exista altceva pe
acolo.