Daniel Petre wrote:
Tarhon-Onu Victor wrote:
On Tue, 9 Oct 2007, Daniel Petre wrote:

1. bridging cu ip pe br0 si ambele interfete intr-un switch cisco
(3560G) ? serverul ruleaza servicii email, dns, web..

2. bonding ?

ideea e sa am 200M largime de banda macar..
    Bonding. In primul caz si pe bridge ca rula o instanta de
spanning-tree (sau, daca-l dezactivezi, se prinde switchul) si vei avea
doar 100Mbps FD (cu posibilitate de balansare insa, posibilitate pe care
ai avea-o si in cazul unui bonding, numit si etherchannel la cisco).

salut victor,

bonding ma intereseaza, caut sa maresc capacitatea, ca placi de 100M
gasesc in caz de crash ceva eventual, in timp.. oricum cred ca renunt sa
mai irosesc 2 interfete gigabit in 3560g, o sa incerc in 2 interfete pe
un 2960 sa vad cum se comporta 100M la 100M..

thx pentru raspuns.

Bondingu' + cisco ether channel merge in general. Vezi ca exista solutii proprietare care merg cel putin teoretic ceva mai bine (din experienta e si practic).
Pe placi intel a mers beton cu driveru "propretar" al lor de "teaming".
Placile pro de la Broadcom au si ele o solutie (BASP sau BACP ceva de genu se numeste).
Oricum nu ajungi la 200mbps. poate un 160.

Dragos