--- Gabriel wrote:

> si
> device-mapper,

> /boot e pe /dev/sda1. LVM-ul e pe /dev/sda2

> si
>
> Ok, thanks, that's starting point. O sa mai imi bat capul cu
> initrd-ul, desi, in momentul asta, altceva in afara de
> update-initramfs nu-mi vine in minte (si asta am facut deja). :)

Dupa ce am aflat cum se despacheteaza initrd-ul sa vad si io ce-i
prin el, am bootat iar in ideea de a incerca montarea manuala a
VG-ului din Busybox (sau cum ii zice la shellul ala restrans). Zis si
facut, rezultatul dupa vgchange -a y fiind no volumes found. Am
inceput sa suspectez faptul ca optiplexu nu vede discurile SATA
(citisem saptamana trecuta pe undeva treaba asta, dar am renuntat sa
sap dupa ce am reusit sa bootez cu Knoppix si sa montez LVM-ul). M-am
tot uitat prin /proc in diverse fisiere (irq, interrupts si ce mai e
pe-acolo) si cum n-am gasit nimic legat de sda sau sata, am dat
reboot si am adaugat in lilo.conf la append si "install pci=nomsi" si
a pornit.

De mentionat ca root=/dev/mapper/... am adaugat tot la append, nu
separat (append="/dev/mapper/... install pci=nomsi" -> linia completa).