Salut,

Pe un linux host am o masina virtuala wmware. Problema este ca vreau sa filtrez din linux pachetele care se duc catre guest. Hostul de Linux si masina virtuala au adrese de IP din aceeasi clasa. tcpdump pe interfata din linux colecteaza pachetele care se duc catre guest. Am incercat sa le filtrez cu ebtables insa nu am reusit. Imi scapa ceva sau este imposibil?

Comanda de ebtables este pe care am dat-o este:
ebtables -t filter -I INPUT -p IPV4 -i eth0 --ip-source a.b.c.d --ip-protocol icmp -j DROP ebtables -t filter -I FORWARD -p IPV4 -i eth0 --ip-source a.b.c.d --ip-protocol icmp -j DROP

ebtables -L --Lc imi arata ca nici un pachet nu face match pe reguli

Sorin

--
Acest mesaj a fost scanat impotriva virusilor si
altor tipuri de continut daunator si este considerat curat.