Cezar Lica wrote:

> nici eu nu vreau sa fiu rau, dar pe ce planeta traiesti ?
pe planeta in care cand updatez un serviciu mi se pare normal sa mearga si sa nu
trebuiasca sa anunt/'sa ma laud la' toata populatia ca s-a updatat si sa imi
zica daca sunt probleme cu un serviciu http sau ftp. Nu cred ca e ceva rocket
science in spatele la treaba de mai sus plus ca se poate observa foarte usor
dupa cateva ore daca sunt probleme numai din graficele de trafic + ca inainte sa
dai drumu la un serviciu nou mai si testezi daca functioneaza corect si nu ii
dai drumu si astepti sa planga userii.