Salutare listasi.

Am instalat si configurat un asterisk in LAN-ul local care functioneaza
fara probleme insa am o problema de rezolvat .Cineva dintre mai mari a
venit cu ideea de a face si Video Calling si/sau videoconferinta ,
astfel incat va intreb pe voi daca aveti ceva succes stories.

Daca da le puteti impartasii aici sau pe personala ?

Am folosit o jucarie de AMD 1600+ cu 512 RAM ( ptr moment ) si un hdd de
6,2 GB.

Telefoanele sunt de la WellTech model LP-339.

Urmeaza sa achizitionam si o placa analogica de la Digium pentru a iesi
si spre restul lumilor.

Voi ce ati folosit in setupurile voastre ?

Mersi anticipat de raspunsuri.

Cu respect ,,

Aygun