> Nu are legatura (directa) cu domainkeys ci cu politica lor de sender
> reputation. Pe masura ce o sa le trimiti mail "curat" o sa creasca
> thresholdul de greylist. Pt. faza cu bulk mail e suficient ca cativa
> destinatari sa le marcheze ca "not spam", din experientele mele,
> invata destul de repede.

Nu e vorba de spam. Vorbim de mai multe servere. Unul dintre ele mai trimite
meaje ciudate uneori. Este oarecum ok sa le puna la coada, dar am server nou
instalat pe care am doar un singur cont de email. Fac teste. Yahoo nu
primeste aceste mesaje asa cum ar trebui si atunci cand o face tot in bulk le
trimite.

Ce ar trebui sa fac daca am un server de mail cu hosturi virtuale. Sa trimit
mail de la fiecare si sa le dau Not spam in yahoo? Nu pare o solutie normala

Alex